UKK / FAQ

Olemme koonneet tänne vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä.

Usein kysytyt kysymykset / FAQ

1. Ovatko lemmikkieläimet tervetulleita?

Lemmikkieläimet ovat tervetulleita hotelliimme. Veloitamme lemmikistä 10 €/yö lisämaksun.

2. Miten saavun hotelliin vastaanoton sulkeuduttua?

Mikäli varaus on tehty etukäteen, lähetämme viestillä saapumisohjeet ennen vastaanoton sulkeutumista sekä tarvittaessa olemme tavoitettavissa päivystysnumerostamme. Jos varausta ei ole vielä tehty mutta on tarvetta huoneelle, meille voi soittaa päivystysnumeroon.
Päivystysnumero on +358 257 2700.

3. Onko mahdollista luovuttaa huone myöhemmin?

Huoneen luovutus on sovittavissa etukäteen varaustilanteiden mukaan. Mikäli huoneeseen ei ole tulossa ketään samana päivänä, huoneen luovutus onnistuu myöhemmin.

4. Milloin viimeistään onnistuu huoneen peruutus?

Huoneen voi peruuttaa veloituksetta samaan päivään klo 18 mennessä.
HUOM! tarkista peruutusehdot tapahtumien ja ryhmien osalta erikseen.

5. Onko hotellissa ravintolaa?

Meillä on tarjolla aamiainen sekä ryhmille tilausruokailu mahdollisuus. Vastaanotossa on pienimuotoinen anniskelualue. Hotellin läheisyydessä on useita ravintoloita lounas- sekä iltaruokailuun.

6. Löytyykö hotellista kuntosalia?

Huonehintaan sisältyy hotellin oma kuntosali sekä Kuntokeskus Palatsin kuntosalin käyttöoikeus. Hotelli asiakkaiden on myös mahdollista päästä Kuntokeskus Palatsin ryhmäliikuntatunneille alennettuun hintaan.

Siirry…

  1. Ovatko lemmikkieläimet tervetulleita?
  2. Miten saavun hotelliin vastaanoton sulkeuduttua?
  3. Onko mahdollista luovuttaa huone myöhemmin?
  4. Milloin viimeistään onnistuu huoneen peruutus?
  5. Onko hotellissa ravintolaa?
  6. Löytyykö hotellista kuntosalia?